× Úvod Pravidla Dynmapa Hlasuj FAQ Návody
Czech English
TrainCraft.cz | Pravidla

Obecná pravidla

  1. Neznalost pravidel neomlouvá!
  2. Server podléhá zákonům České republiky a země, ze které právě hrajete.
  3. Pravidla i tresty jsou stejné váhy pro všechny, kteří jsou připojeni na serveru.
  4. Neobcházíme tresty za porušení pravidel. Tresty jsou odstupňovány dle vážnosti porušen pravidel.
  5. Realizační tým si vyhrazuje právo pravidla bez upozornění dále rozšiřovat.
  6. Zákaz načítání chunku poocí multiúčtu
  7. Na serveru máme povolen warez, ale v případě že se přihlásí premium hráč (majitel nicku) pod nickem existujicího warez hráče, tento premium hráč má prioritní právo na účet a warez uživatel si musí změnit nick

Pravidla pro stavbu

  1. Těžební svět, Ender a Nether jsou pravidelně mazány. Tyto světy požadujeme za zdroje materiálu. Správci neposkytují náhrady za škody, které po smazání mohou vzniknout. Stavby budujeme v Herním světě, který není pravidelně mazán.
  2. Herní svět je generován speciálně pro hru, některé přírodní struktury jsou nenahraditelné, proto v herním světě těžíme pouze za účelem úpravy krajiny během stavby.
  3. Neničíme cizí stavby a to i ty, které nejsou chráněny či jsou budovány pro server (např. železniční síť).
  4. Naplno využíváme ochranné nástroje, které server umožňuje ( vice informací v /pomoc).
  5. Nevyužíváme nástroje a chyby, které narušují rovnocennou hru (např. bugy, hacky, X-ray, flyhack, speedhack, průhledné textury, antiafk, redstone opakováky apod.) Bugy hlásíme správcům (targilkaltar@minetime.cz) aby byly neprodleně reportovány autorům módu a napraveny.
  6. Nedáváme spoluhráčům dary z kreativního módu, pokud nejde o odměnu (např. za nahlášení bugu nebo za podporu serveru).
  7. Nebudujeme stavby, které lagují server a znepříjemňují všem hru (např. levitující budovy, stavby ze svítících bloků) tyto budovy mohou byt adminy upraveny.
  8. Udržujeme herní přírodu v původním stavu, aby došlo k co nejmenšímu poškození mapy (např. nebudujeme v Herním světě 1×1 sloupy, dotěžujeme stromy) . Zásahy do prostředí děláme hlavně v našem vlastním regionu.

Pravidla o komunikaci

  1. Nekomunikujeme na serveru vulgárně, neurážíme spoluhráče a ani správce serveru.
  2. Nepíšeme do chatu neschválenou reklamu na jiné servery, komerční produkty, YouTube, nebo Facebook účet.
  3. Při komunikaci se správci vystupujeme pod našim herním nickem.

Železniční síť

Na našem serveru slouží železnice jako primární způsob dopravy. Hlavní depo železnice je na spawnu na našem hlavním nádraží. Tato železnice poté propojuje jak důležitá místa serveru, tak domovy hráčů.

  1. Pro tratě používejte pouze koleje z modu Zora no Densha nebo vanila (POUZE ROVNĚ!) za účelem snížení lagů. Jiné koleje nejsou kompatibilní s vláčky.
  2. Snažíme se zapojit náš stavitelský úm, budujeme tedy železnici tak, aby mohla reprezentovat náš server.
  3. Značíme místa, kde je třeba snížit rychlost vlaku. Důvodem omezení rozpojování vlaků a větší pohodlí spoluhráčů.
  4. Stavíme železnici co nejrovněji a bez zbytečného stoupání. V případě stoupání jej opakujte kontinuálně a co nejdéle, nikoliv se zbytečnou prolukou.
  5. Upřednostňujeme velké výhybky a zatáčky (nejlépe „Very large turn„). Malé používejte v případě nouze nebo v části, kde předpokládáte velmi pomalou rychlost jízdy.
  6. Vlak pro pohyb potřebuje prostor 3×4. Naše stavby pro toto pravidlo připravujeme.
  7. Zákaz ježdění autem po kolejích, spíná detektory. Za opakované ježdění autem po kolejích bude hráč upozorněn a po neuposlechnutí bude trestán warnem. (3x warn = 1 ban na den)
  8. Hráč by měl vracet soukromé výhybky do původní polohy pro pohodlí spoluhráčů.
  9. Značení závislé na detektorech umisťujeme ve vzdálenosti maximálně 7 chunků (render distance serveru)
  10. Poškozování a měnění označení je trestáno, v připadě značení na spawnu ihned.
  11. Dokumentaci o značení železnic naleznete zde